
Waar is alles nou eigenlijk begonnen?
In 2019, overhoorden de oprichters tijdens een feestje een aantal meiden/feestgangers klagen over de shotjes in Nederland. Al jaren hetzelfde en qua smaak kon het ook wel wat beter…
Daar hebben ze wel een punt, dachten de oprichters, en zijn op pad gegaan om daar verandering in te brengen. Niet alleen de smaak, maar ook de aanpak van de grote merken kreeg de aandacht van de oprichters.
Ze waren op zoek naar niet ‘gewoon iets zoets’ maar iets nieuws en unieks, met een exotisch, fris vakantiegevoel.
De kleur paars wordt ook wel gezien als een symbool voor passie, inventiviteit, inspiratie en originaliteit, en dat past perfect bij jongeren, die zich elke dag aan het ontwikkelen zijn.
Een jaar later, na meerdere testrondes, zijn ze uitgekomen op een frisse smaak op vodkabasis. Hoe pakt Saclé dingen dan anders aan?
Dat kan en ga je zelf wel ervaren. Creativiteit aan de top!

Onze motivatie
Na de coronaperiode zijn er veel mensen die aangaven te kampen met eenzaamheid, stress en druk. Om specifiek te zijn: Ruim driekwart van de studenten voelt zich eenzaam, waarvan een kwart een sterke mate van eenzaamheid voelt.
Menselijke connectie is een van de belangrijkste dingen in het leven en dat is wat wij stimuleren met alles wat we bieden. Mensen het leven laten vieren, met elkaar. Dat is waar Saclé zich graag voor inzet! Mensen moeten contact met elkaar maken, want een van de grootste troeven die we in het leven hebben is elkaar.
Met nauwe samenwerkingen met de doelgroep hebben we zo Saclé ontworpen, de smaak laten testen, en aangepast voor de echte fijnproevers. Zo zijn we na anderhalf jaar uitgekomen op een frisse tropische smaak die je gelijk herkent als Saclé, en dat natuurlijk gedistilleerd en gebotteld in Nederland.
